.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احداث دوربرگردان جاده‌ساری به دریا در ابهام
در قانون جدید راهنمایی رانندگی، اگر کارشناس راهنمایی و رانندگی زیرساخت‌های جاده‌ای را در تصادف به عنوان عامل بروز تصادف مطرح کند، دادگاه مسئولان راه و شهرسازی را مکلف به پرداخت خسارت می‌کند...

شمال نيوز: بخشدار رودپی جنوبی ساری با اشاره به اینکه مسیر ساحلی ساری به خزرآباد به جاده مرگ تبدیل شده، اظهار داشت: متاسفانه این جاده از استانداردهای جاده سازی دور شده است.

به گزارش شمال نيوز، عادل روحی عصر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: جاده بخش رودپی جنوبی که در مسیر جاده ساری به دریا قرار دارد شاهد تردد بیش از 16 هزار خودرو است که بیشتر این خودروها متعلق به گردشگران است.

وی افزود: در توسعه پایدار راه، برق و آب از گزینه‌های جدی برای توسعه پایدار است که اگر این بخش مغفول بماند در راستای شعارهای جهانی شدن به مشکلات عدیده‌ای برخورد می‌کنیم.

عضو شورای اداری شهرستان ساری بیان داشت: در قانون جدید راهنمایی رانندگی، اگر کارشناس راهنمایی و رانندگی زیرساخت‌های جاده‌ای را در تصادف به عنوان عامل بروز تصادف مطرح کند، دادگاه مسئولان راه و شهرسازی را مکلف به پرداخت خسارت می‌کند.

وي همچنين با اشاره به جاده بین‌شهری ساری به جویبار که از بخش رودپی جنوبی می‌ گذرد، اظهار داشت: این جاده ناامن‌ترین جاده برای مسافران و روستاییان بوده و هر روز شاهد تصادف خطرناک در این بخش هستیم.

این عضو شورای اداری ساری مهم‌ترین مشکلات جاده‌ای این بخش را کم‌عرض بودن جاده، نداشتن روشنایی مناسب و نداشتن شانه مناسب دانست که مشکلات جدی را برای مردم منطقه ایجاد کرد.

روحی، به تردد وسائط نقلیه شهرک صنعتی شماره یک ساری در این بخش اشاره کرد و گفت: بی‌توجهی به اینگونه مسائل توسط مسئولان راه و شهرسازی مشکلاتی را برای مردم این بخش ایجاد کرد.

وی با اعلام اینکه این جاده در حال حاضر از استانداردهای تعیین شده برای یک جاده پرتردد خارج شد، بیان داشت: نداشتن شانه مناسب در جاده این بخش، مناسب نبودن گاردریل‌ها در مسیر جاده و نداشتن روشنایی مناسب از معضل جدی است که برای اهالی این بخش ایجاد کرد.

روحی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های جدی استاندار مازندران، ساماندهی دوربرگردان در مسیر این جاده بود، بیان داشت: استاندار مازندران در زمان استقرار بخشداری در رودپی جنوبی بر ایجاد دوربرگردان‌های مناسب در این بخش تاکید داشت که از جانب اداره راه و شهرسازی با مسئولان بخش همکاری نمی‌شود.

روحی ادامه داد: گاردریل‌های تعبیه شده در مسیر در برخی نقاط دچار شکستگی هستند و بواسطه تعبیه نامناسب نه تنها برای تردد خودروها ایمن نیستند خود موجب تصادف و برخورد وسیله نقلیه می‌ شوند. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 تير 1392
سلام.از مسولان تقاضا داریم بیشتر به فکر حفظ جان و سلامت مردم باشند.جاده دریا چند سالی هست که بسیار خطر افرین شد و تردد تو این مسیر مشکلات زیادی رو با خودش داره.با توجه به اینکه مسیر دریا واسه مسافرین عزیز مسیر مهمی هست چقدر خوب میشه که مورد توجه ویژه مسولان شهر و استان قرار بگیره.واسه برقراری ارامش و نظم هر چقدر تلاش کنیم کم...
moj 9 تير 1392
با تمام موارد مطرح شده کاملا موافقم.
نا شناس 8 تير 1392
احسن بر بخشدار واقعا
نا شناس 9 تير 1392
مسئولين محترم به فكر مردم اين جاده باشيدو نسبت به ساخت دور برگردان هاي استاندارد اقدام گردد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.